Kooklessen voor kinderen tijdens de zomervakantie

Tijdens de zomervakantie verzorgen Stichting Piëzo en KinderResto gezamenlijk een serie kooklessen voor kinderen. Deze lessen zijn gratis en zijn voor kinderen die in groep 6, 7 of 8 zitten.

Van een echte chef-kok leer je zelf in drie lessen een ontbijt, lunch en een diner koken. Daarnaast komt informatie over vitaminen, zoet, suiker en gezonde voeding aan bod. Bij de laatste les zijn ouders/verzorgers welkom om mee te eten. Zo leer je ook meteen tafels dekken en serveren.

De lessen zijn op dinsdag 1 augustus, 8 augustus en 15 augustus van 10:00 tot 12:00 uur.

Locatie: Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10, 2728 MX Zoetermeer

Je kunt je aanmelden voor deze lessen door contact op te nemen met Odette Panneman, odette@stichtingpiezo.nl, 06-36019137.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats