Kom op verhaal

De herfst- en wintermaanden zijn in aantocht. Maanden om knus bij elkaar te zijn en om naar mooie verhalen te luisteren onder het genot van een kopje koffie.
Sprookjesverhalen uit de hele wereld, kleine, korte verhalen van diverse bekende schrijvers en vooral verhalen uit eigen leven.
Bij PiëzoCentrum Buytenweg starten we op dinsdag 26 september met deze mooie verhalenreeks. Het eerste verhaal “Grote meid in Bali” zal worden voorgelezen door een vrijwilliger van Piëzo. Daarna ben je van harte welkom om je eigen verhalen te delen en voor te lezen.
Vanaf 26 september, zes weken lang, op dinsdagochtend van 10:00 tot 11:30 uur aan de César Franckrode 64. Deelname is gratis. We zouden het leuk vinden als je alle zes de keren aanwezig bent.
Neem om je aan te melden of voor meer informatie contact op met Natalia Sadinska, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo via n.sadinska@inzet-indewijk.nl of bel naar de locatie via 079-8887474.

Deze workshop maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Word voorlezer bij de VoorleesExpress en maak het verschil!

Egelopvang blij met de vele egelslaapzakjes

Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh

Kennissessie – Het belang van bewegen