Beweeg- en Preventiedag

Op vrijdag 15 september wordt in samenwerking met het Netwerk voor Beweging een dag georganiseerd voor jong en oud om het plezier van bewegen te ervaren en meer te leren over gezonde voeding. Bij de inlooplocaties van inZet vinden die dag diverse beweegactiviteiten, voorlichtingen en gezonde lunches plaats. Kom ook met ons in beweging!

Inlooplocatie Buytenwegh & De Leyens
Teldersrode 25
10.00 uur: Gezond bewegen
11.00 uur: Voorlichting: Positieve gezondheid als tool voor gezondheidsverbetering
12.15 uur: Gezonde lunch
Om je aan te melden kun je mailen naar info@inzet-indewijk.nl of contact opnemen met Milou van Loenen, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via 079‑8881928.

Inlooplocatie Centrum
Rakkersveld 253
10.00 uur: Voorlichting: Leefstijl coaching
11.00 uur: Gezond bewegen
12.15 uur: Gezonde lunch
Om je aan te melden kun je mailen naar info@inzet-indewijk.nl of contact opnemen met Gioia Conte, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via 079‑8885550.

Inlooplocatie Meerzicht
Uiterwaard 21
10.00 uur: Voorlichting: Gezonde leefstijl
11.00 uur: Gezond bewegen
12.15 uur: Gezonde lunch
Om je aan te melden kun je mailen naar info@inzet-indewijk.nl of contact opnemen met Christa de Jonge, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via 079‑3229453.

Word voorlezer bij de VoorleesExpress en maak het verschil!

Egelopvang blij met de vele egelslaapzakjes

Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh

Kennissessie – Het belang van bewegen