Kom naar het Talentenfeest in Oosterheem en Palenstein

In de wijken Oosterheem en Palenstein wordt volgende week het Talentenfeest gevierd. Kinderen presenteren wat ze de afgelopen weken allemaal geleerd hebben en laten hun talent zien op dit feest in de wijk. Op maandag 17 december van 15.30 uur tot 17.30 uur is het feest in de wijk Oosterheem bij Piëzo (Zanzibarplein 21). Op dinsdag 18 december van 15.15 uur tot 17.15 uur is het feest in Palenstein (Rakkersveld 253). Kinderen die vanaf januari 2019 ook mee willen doen met de TalentenAcademie ‘techniek’ en ‘horeca’ kunnen zich op deze dagen direct inschrijven!

De Piëzo TalentenAcademie en het Art-Lab (CKC&Partners) organiseren het talentenfeest samen met de kinderen die deelnemen aan de TalentenAcademie en de Art-Labs.

Bij de Piëzo TalentenAcademie ontdekken kinderen hun talent en nemen een kijkje in de wereld van beroepen. Ze maken kennis met diverse vakgebieden en professionals uit de wereld van beroepen. Ze ontmoeten professionals die vertellen over hun beroep, worden uitgedaagd om bij zichzelf te onderzoeken of ze de benodigde vaardigheden van het beroep herkennen en welke talenten bij het beroep horen. Ook gaan kinderen aan de slag met het ontwikkelen van hun talent en competenties. Zij leren onder andere presenteren, samenwerken, problemen oplossen en het is mooi om te zien hoe hun zelfvertrouwen groeit.

Neem voor vragen of meer informatie contact op met Jocelyn Heidweiller via 06-51948552, jocelyn@stichtingpiezo.nl of loop binnen bij PiëzoCentrum Palenstein of Oosterheem.

Fotograaf: Piëzo

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum