Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Ben je op zoek naar een creatieve en ontspannende hobby? Doe dan mee aan onze wekelijkse haak- en breiworkshops, waar iedereen welkom is – van beginners tot ervaren handwerkers. Leer de technieken van haken en breien en creëer je eigen prachtige werkstukken!
Elke maandag van 09:15 tot 11:15 uur staat in het teken van haken. Of je nu nog nooit een haaknaald hebt vastgehouden of al bekend bent met verschillende steken, deze workshop biedt voor elk niveau iets. Beginners leren basissteken zoals de losse, vaste en stokjes, terwijl gevorderden aan complexe patronen kunnen werken, zoals amigurumi, sjaals of kledingstukken.
Op vrijdag van 09:15 tot 11:15 uur combineren we haken en breien. Naast het leren van haaktechnieken, zoals meerderen, minderen en het werken met verschillende kleuren, kun je hier ook de kunst van breien ontdekken of verfijnen. Voor beginners starten we met de basistechnieken zoals het opzetten van steken, recht en averecht breien, terwijl gevorderden zich kunnen storten op patronen met kabels, ajour en fair isle-technieken.
Piëzo Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25. De kosten bedragen €4,- per workshop. Je kunt ook betalen met de Zoetermeerpas.
Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Nicoline Schol, n.schol@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8881928.
Deze activiteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Kinderen op een duurzame manier creatief aan de slag tijdens MeerZoetermeer

Piëzo TalentenAcademie te gast bij restaurant Hudson

Beroepen en talenten ontdekken bij de Piëzo TalentenAcademie