Kinderen ontdekken techniek tijdens de officiële opening Piëzo TalentenAcademie Oosterheem

Wethouder Iedema opende woensdag 13 juni officieel de Piëzo TalentenAcademie Oosterheem. Nadat hij geïnterviewd was door één van de kinderen vond de opening plaats.

De hele middag stond in het teken van techniek. Kinderen volgenden workshops zoals het repareren van fietsen, timmeren en programmeren en verwonderden zich in Alles is Techniek Experience. Digitalli verzorgde deze middag workshops 3D tekenen. Mede door de vele vrijwilligers en samenwerkingspartners was de middag een groot succes.

Neem voor vragen of meer informatie contact op met Odette Panneman, projectleider Piëzo TalentenAcademie Oosterheem, via odette@stichtingpiezo.nl of 06-36211905.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove