Hoe vrij laat jij je kind in de vakantie?

Gespreksbijeenkomst voor ouders op vrijdag 22 juni om 09.30 uur

Op vrijdagochtend 22 juni kunnen ouders/verzorgers met elkaar in gesprek over het thema vakantie en loslaten. De bijeenkomst wordt gehouden in Forum Café. Een getrainde gespreksleider van het project Opvoeden Samen Aanpakken leidt het gesprek aan de hand van vragen als “Welke activiteiten onderneem je samen met je kind in de vakantie en waar mag je kind in de vakantie alleen naar toe? Hoe ga je in de vakantie met de regels om? Mag je kind langer buitenspelen en/of later naar bed?”

Deelname is gratis en vooraf aanmelden is niet nodig. Vanaf 09.30 uur staat de koffie en thee klaar in het Forum Café, Stadhuisplein 1. Deze bijeenkomst is een samenwerking tussen het Forum, het Meerpunt en Piëzo.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wendy Moerman, projectleider Opvoeden Samen Aanpakken, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583.

Opvoeden houdt alle ouders en andere opvoeders bezig, hoe oud kinderen ook zijn. We lopen allemaal wel eens rond met vragen of twijfels over de opvoeding of ontwikkeling van onze kinderen. Het is fijn om deze vragen en twijfels te delen met andere ouders, maar ook als je zelf geen vragen hebt, is het fijn om te luisteren naar verhalen en ervaringen van andere ouders. Dit levert vaak veel herkenning op.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove