Kinderen knutselen ‘Sint kabouter’ wereld

Kindercarrousel in PiëzoSteunpunt Rokkeveen

Maandag 30 november gaan we bij de Kindercarrousel in PiëzoSteunpunt Rokkeveen met het thema Sinterklaas aan de slag. Een vrijwilliger leest het boek ‘Sint en de cadeautjesdief’ voor. Dit verhaal is wel iets anders dan de bekende verhalen over Sint. Deze Sinterklaas geniet zelf ook van speelgoed en komt in een wereld van kabouters terecht. De kinderen gebruiken deze middag hun fantasie om zelf de wereld van de ‘Sint kabouter’ te knutselen. Zo kunnen er kabouters komen, paarden, maar ook fantasiewezentjes… noem maar op. Alle materialen hiervoor zijn aanwezig bij Piëzo.

Alle kinderen van 4 t/m 8 jaar zijn van harte welkom in PiëzoSteunpunt Rokkeveen (Nathaliegang 81).
Inloop vanaf 15.45 uur, start om 16.00 uur en het duurt tot 17.00 uur.

Deelname aan de activiteit is gratis, aanmelden is noodzakelijk. Aanmelden kan via de mail aan Odette Panneman, odette@stichtingpiezo.nl of via WhatsApp 06-36019137.