Een duurzaam mondkapje maken in de Ambachtenwerkplaats

Zelf een mondkapje maken is niet heel moeilijk en ook nog eens erg leuk en duurzaam. Je kunt je eigen stofpatroon bepalen en nog belangrijker, het mondmasker zo maken dat deze goed past op jouw gezicht en bij jouw (kleding)stijl.

Femke Boerkamp van de Ambachtenwerkplaats: “Wij hebben prachtige stoffen van Terre des Hommes- winkel hier in Winkelcentrum Buytenwegh. Nadat we deze stoffen hebben gekregen kwam het idee om daar mondkapjes van te maken voor alle vrijwilligers van de Terre des Hommes winkel, als bedankje voor de fijne samenwerking.”

Elke maandag tot en met donderdag kan je in de Ambachtenwerkplaats je eigen mondkapje komen maken van deze prachtige stoffen.

Kundige vrijwilligers staan klaar om je hierbij te helpen. Materialen zijn dus aanwezig en je mag ook zelf een lapje katoenen stof meenemen. In verband met de coronamaatregelen moet je vooraf een afspraak maken.

Wil je zelf aan de slag, maak dan snel een afspraak!
Kosten: €3,-. U kunt ook betalen met een Zoetermeerpas.

Neem voor aanmelden of meer informatie contact op met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl of 06-46872076.

Fietscontrole voor het verkeersexamen

Een gezonde en volwaardige zomermaaltijd – voorlichting/workshop door de diëtiste bij inZet Centrum

Hoe kan ik beter mijn grenzen stellen? – workshop door Indigo Preventie

Word voorlezer bij de VoorleesExpress en maak het verschil!