Kerstbrunch door Piëzo voor vrijwilligers van de wijktuin en schooltuintjes in Noordhove

In Wijktuin Noordhove hadden we een gezellige Kerstbrunch voor vrijwilligers van de wijktuin en de schooltuintjes. Om hen te bedanken voor hun inzet in het afgelopen jaar. We blikten terug op een mooi en productief jaar, waar met een hoop enthousiasme en humor veel werk is verzet. We zijn dankbaar voor het mooie team dat in het afgelopen jaar is ontstaan. De sociale moestuin is onze trots. Hier werken ervaren rotten in het vak samen met mensen uit de wijk die minder ervaren zijn in het tuinieren en groenten willen leren verbouwen. De opbrengst wordt grotendeels gedeeld onder de vrijwilligers die dit goed kunnen gebruiken of wordt geschonken aan ‘Iedereen een maaltijd’, het restaurant in het Woonhart. Voor het komend seizoen zijn er volop nieuwe plannen die we in deze wintermaanden verder met elkaar uitwerken. Dat we bij het werken in de tuin extra handjes kunnen gebruiken, is een feit. Lijkt het u leuk om mee te werken in de wijktuin? Heeft u affiniteit met kinderen en wilt u graag ondersteunen bij de schooltuintjes? We vertellen u er graag meer over onder het genot van een lekker kopje koffie of thee. Neemt u voor meer informatie contact op met de wijktuin: 06-40736936 of loopt u gewoon even binnen. Ons adres is Da Sangalloruimte 10 (achter basisschool De Baanbreker).

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh