Kennissessies voor en door ouderen “Voeding en diëten”

Op donderdag 6 juni zal vrijwilliger Marcel van Stichting Piëzo een kennissessie verzorgen over voeding en diëten. De meningen over welk voedsel nu gezond is of niet kunnen verschillen. Marcel zal in deze kennissessie met behulp van wetenschappelijk onderbouwde feiten uitleggen wat je wel kunt eten en wat je beter kunt laten staan. Hij zal ook enkele diëten de revue laten passeren, maar welk dieet je ook volgt: het gaat erom dat je het moet kunnen volhouden gedurende de rest van je leven. Met andere woorden, het zal een nieuwe levensstijl worden.
Ook benieuwd of je op de goede weg bent of nog wat kunt veranderen aan je levensstijl? Kom dan naar de kennissessie op donderdagmiddag 6 juni van 12:30 tot 14:30 uur bij inZet Buytenwegh aan de César Franckrode 64.

Deelname is 4 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Geke Spijker via geke@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie maken kennis met het beroep van Gids

Muizenhotels maken in de zomervakantie

Relaxt de zomer door – Workshop door Indigo Preventie

Inburgeraars oefenen geleerde woorden en zinnen in de supermarkt