Kennissessies voor en door ouderen

Ouderen die hun kennis en ervaringen willen delen met anderen zijn van harte welkom

Kennissessies voor 55-plussers zijn presentaties over interessante thema’s. Deze sessies worden georganiseerd door en voor ouderen, want je bent immers nooit te oud om te doceren en te leren! Ouderen die een bijzondere interesse, passie of hobby hebben, vertellen hier tijdens een kennissessie over. Ook ouderen willen graag nieuwe dingen leren, maar daarnaast hebben zij zelf ook veel kennis en ervaring die ze door willen geven. Om deze reden heeft Stichting Piëzo het initiatief genomen voor deze kennissessies.
Zo zijn er al ouderen geweest die verteld hebben over hun voormalige beroepen, zoals bij de VN of als bankdirecteur. Kennis over verre reizen, geschiedenis en muziek wordt ook graag gedeeld.

De kennissessies zijn op woensdagmiddag van 14.45 tot 16:45 bij PiëzoCentrum Buytenwegh aan de César Franckrode 64.

Wij zijn op zoek naar nieuwe verhalen en ervaringen, dus je bent van harte welkom om je aan te melden als gastspreker bij Wieneke Crince Le Roy, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via w.crinceleroy@inzet-indewijk.nl of via 06-36211905.

De Kennissessies maken onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh