Feestelijke afsluiting participatieverklaringstraject

Donderdag 14 september heeft een groep deelnemers het participatieverklaringstraject afgesloten door middel van het ondertekenen van de certificaten Participatieverklaring. Deze deelnemers zijn bezig met hun inburgering en het participatieverklaringstraject is daar onderdeel van. Stichting Piëzo voert dit traject uit voor de gemeente Zoetermeer. In een serie lessen hebben de deelnemers kennisgemaakt met de kernwaarden van de Nederlandse samenleving en met hun eigen stad. Werkbezoeken en het ontvangen van gastsprekers vormden ook een onderdeel van deze lessen.

Recent

Plaat & Praat Muziekochtend: samen luisteren, delen en genieten

Samen verbonden, elke dag weer

Leef je uit in de Kinder Ambachtenwerkplaats

Omgaan met verlies – Stap voor stap de draad weer oppakken