Kennissessie voor en door ouderen – Mooie luisterliederen in vier talen

Op woensdag 18 september zal vrijwilliger Kees van Stichting Piëzo een kennissessie verzorgen met mooie luisterliederen in vier talen. Kees zingt liederen van bekende artiesten uit verschillende landen. Daarbij vertelt hij ook wat over deze artiesten en over de strekking van de liederen. Per land hoor je vaak een verschil in de klankkleur van het lied en ook de periode in de geschiedenis waarin het lied geschreven is, is terug te horen. Kees begeleidt zichzelf met zijn gitaar.

Kom luisteren en geniet van de klanken en woorden op woensdagmiddag 18 september van 12:30 tot 14:30 uur bij inZet Buytenwegh aan de César Franckrode 64.

Deelname is 4 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Aanmelden voor deze Kennissessie kan via Geke Spijker via g.spijker@inzet-indewijk.nl of door te bellen naar de locatie via 079-8887474.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker

Maatschappelijke Diensttijd bij Piëzo

Burendag in Wijktuin Noordhove

Wethouder reikt voorleesdiploma’s uit bij de VoorleesExpress