Kennissessie over valpreventie

Blijf overeind, voorkom vallen!

Kennissessie voor ouderen over valpreventie

Herken je het ook? Opstaan uit de stoel wordt moeilijker, traplopen kost meer energie of de jampot openmaken blijkt onmogelijk. We weten het allemaal, als je ouder wordt, ben je minder soepel en minder sterk dan toen je jong was. Maar er is ook goed nieuws! Een fysiotherapeut en een diëtist informeren je tijdens de kennissessie voor senioren over bewegen, voeding en valpreventie.

Wil je deze kennissessie bijwonen? Kom dan woensdagmiddag 12 april van 14.30 tot 16:00 naar PiëzoCentrum Buytenwegh aan de César Franckrode 64. Deelname is gratis.

Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Simone Langeveld, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via s.langeveld@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

De Kennissessies maken onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove