Kennissessie: Op reis door de Verenigde Staten van Amerika

Op woensdag 18 oktober zal vrijwilliger Jan van Stichting Piëzo een kennissessie verzorgen en neemt je daarbij mee op reis door het westelijk deel van de Verenigde Staten van Amerika. De reist begint in New York en voert daarna langs een aantal Nationale Parken om te eindigen in San Francisco. Geniet van de steden en van de schoonheid van de parken.

Woensdag 18 oktober van 14.45 tot 16:45 bij inZet Buytenwegh aan de César Franckrode 64. Deelname is 4 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Wieneke Crince Le Roy via w.crinceleroy@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079‑8887474.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kinderactiviteiten op vrijdagmiddag bij inZet in de zomervakantie