Kennismaken met beroepen voor kinderen in de herfstvakantie!

Ontdek je talent en leer over beroepen

In de herfstvakantie kunnen kinderen in Palenstein en Oosterheem kennismaken met beroepen en hun talenten ontdekken. Zij leren over het beroep van de diëtist en gaan samen met de diëtist van gezonde producten gerechtjes maken. Een atletiektrainer komt een actieve gastles geven en vertelt hoe hij groepen traint en zorgt dat mensen steeds beter worden in atletiek. Ook gaan we op bezoek bij een muzikant die drummer is. Zij laat zien hoe je een belangrijk onderdeel van een muziekvoorstelling bent als drummer en wat haar beroep inhoudt. Kinderen van 9 tot en met 14 jaar kunnen meedoen!

Deze activiteiten zijn onderdeel van de Piëzo TalentenAcademie en vinden plaats op:

• Maandag 21 oktober, 13.30 – 15.30 uur, de drummer. Verzamelen met fiets bij Palenstein. Locatie: PiëzoCentrum Palenstein (Rakkersveld 253). Graag vooraf aanmelden via 06-51948552 of jocelyn@stichtingpiezo.nl.
  • Maandag 21 oktober, 15.30 – 16.45 uur, de atletiektrainer. Locatie: PiëzoCentrum Palenstein (Rakkersveld 253)
  • Dinsdag 22 oktober, 14.00 – 16.00 uur, de diëtist. Locatie: PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplein 21)

Deelname is gratis.

Neem voor vragen of meer informatie over de Piëzo TalentenAcademie herfstactiviteiten contact op met Jocelyn Heidweiller via 06-51948552 of jocelyn@stichtingpiezo.nl

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove