Hulp nodig bij het aanvragen van geld? Fonds 1818!

Fonds 1818 komt naar je toe en denkt met je mee!

Werk jij voor een vrijwilligersorganisatie of ben je als buurtbewoner actief in Zoetermeer? Kom dan op dinsdagavond 22 maart naar Pop-up 1818 in Castellum Palensteijn aan het Rakkersveld 253! Van 19.00 tot 21.45 uur vertelt Fonds 1818 je van alles over het aanvragen van geld voor je project. Fonds 1818 organiseert de avond samen met welzijnsorganisatie Piëzo.

Met welke plannen kun je precies geld aanvragen bij Fonds 1818 en hoe gaat dat aanvragen in zijn werk? Hoe hebben andere Zoetermeerders het aangepakt en welke mooie projecten heeft dit opgeleverd? Je hoort het allemaal op 22 maart.

Je kunt op de avond deelnemen aan één van de twee workshops die we tegelijkertijd aanbieden. Wil je weten hoe de fondsenwereld in elkaar steekt en waaraan een goede donatieaanvraag moet voldoen? Volg dan de workshop ‘Fondsenwerving’. Ben je benieuwd hoe je jouw stichting of vereniging het beste kunt besturen? Meld je dan aan voor de workshop ‘Krachtig bestuur’.

Heb je al een duidelijk idee en wil je dat eens voorleggen aan Fonds 1818? Of heb je een andere vraag? Tijdens de afsluitende borrel staan de adviseurs van Fonds 1818 voor je klaar. Alle vragen zijn welkom! De borrel biedt ook alle mogelijkheden om met de andere gasten en bezoekers in gesprek te gaan. Naast Piëzo zijn onder andere de drijvende krachten achter Zoetermeer voor elkaarWijk aan zet en de SESAM academie aanwezig.

Aanmelden voor deze avond kan via de website van Fonds 1818 https://www.fonds1818.nl/activiteiten/pop-1818-zoetermeer

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove