Hoe houd ik mijn leefstijl gezond? in PiëzoSteunpunt Seghwaert

Op 2 december staat tijdens de informatiebijeenkomst in PiëzoSteunpunt Seghwaert de vraag ‘hoe houd ik mijn leefstijl gezond?’ centraal. In deze voorlichting passeren we verschillende onderwerpen die allemaal onderdeel zijn van onze leefstijl. Denk o.a. aan stress, slapen  en middelengebruik. Je krijgt meer inzicht in jouw leefstijl. Ervaringen en tips worden uitgewisseld. De informatiebijeenkomst wordt gegeven door trainer Maud Bartelds van Indigo.Preventie. De voorlichting wordt gecombineerd met de wekelijkse wijklunch in het PiëzoSteunpunt.

Iedereen die mee wil eten met de wijklunch is welkom om 12.30 uur.

Kosten zijn 2 euro of betaling via ZoetermeerPas cheque 3, 4 ,5 of 6.

Alleen kiezen voor de voorlichting kan ook! Deze is gratis en start om 13.00 uur.

Adres PiëzoSteunpunt Seghwaert: Vaartdreef 115.

Als u vragen heeft of zich wil aanmelden; AnneMarie Hut 06 11720398 of annemarie@stichtingpiezo.nl.