Help de egels en kom egelslaapzakjes vouwen bij Piëzo

Stichting Piëzo organiseert in samenwerking met de Egelopvang Zoetermeer een bijzondere activiteit om onze stekelige vrienden de winter door te helpen. Tijdens diverse workshops gaan we samen egelslaapzakjes maken van kranten. Deze simpele, maar belangrijke slaapzakjes worden later naar de Egelopvang gebracht, waar ze een cruciale rol spelen in het welzijn van de egels. Egels hebben het namelijk steeds moeilijker om een veilige schuilplaats te vinden, vooral in de koude maanden. Met een eenvoudig krantenbouwsel kunnen we hen een warm en knus onderkomen bieden.

We nodigen iedereen uit om mee te doen met het vouwen van de egelslaapzakjes. Je bent welkom op dinsdagochtend van 09:15-11:15 uur, woensdagmiddag van 13:00 – 15:00 uur en op donderdagochtend 09:15-11:15 uur.
Egels in de opvang krijgen elke dag een nieuwe, warme slaapzak om in te slapen, dus we kunnen alle hulp gebruiken.

Kom langs, neem je oude kranten mee en maak meteen van de gelegenheid gebruik om andere mensen te ontmoeten en kennis te maken met de Piëzo Ambachtenwerkplaats.

Teldersrode 25, 2717 HR Zoetermeer. Neem voor meer informatie of om je aan melden contact op met Nicoline Schol, nicoline@stichtingpiezo.nl, 06-28851365.

Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh

Veel interesse in voorlichting over valpreventie

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie maken kennis met Parasporters

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie Paleinstein timmeren een lijst voor hun levende zelfportret