Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats laten de vrijwilligers zien dat je met oude en/of onbruikbare materialen weer hele mooie, nieuwe dingen kunt maken. Dit proces heet upcyclen. Het eindresultaat van de door vele vrijwilligers gemaakte producten zijn te bewonderen en te koop in de Upcycle Store. Leuk om cadeau te geven aan iemand anders of aan jezelf!

Heb je zelf een idee voor een eigen, uniek product? Ook dan gaan de vrijwilligers graag voor je aan de slag.

De Upcycle Store aan de Teldersrode 25 is maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur te bezoeken.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Nicoline Schol, n.schol@inzet-indewijk.nl , 079-8881928.

Maatschappelijke Diensttijd bij Piëzo

Burendag in Wijktuin Noordhove

Wethouder reikt voorleesdiploma’s uit bij de VoorleesExpress

Vier Burendag bij Piëzo en inZet