Gezonde kinderkooklessen in Palenstein

In oktober en november verzorgen Stichting Piëzo en KinderResto in de wijk Palenstein gezamenlijk twee series kooklessen voor kinderen. Dus zit je in groep 6, 7 of 8 en woon je in (de buurt van) Palenstein of zit je in Palenstein op school? Geef je dan op!

Van een echte chef-kok leer je zelf in drie lessen een ontbijt, lunch en een diner koken. Daarnaast komt informatie over vitaminen, zoet, suiker en gezonde voeding aan bod. Bij de laatste les zijn ouders/verzorgers welkom om mee te eten. Zo leer je ook meteen tafels dekken en serveren.

De eerste serie lessen is op dinsdag 24 oktober, 31 oktober en 7 november.
De tweede serie lessen is op dinsdag 14 november, 21 november en 28 november.

Tijd 15:15 tot 17:15 uur. Locatie: Rakkersveld 253. Deelname is gratis.

Aanmelden voor een van de lessenseries kan door te mailen naar Gioia Conte via gioia@stichtingpiezo.nl of door te bellen naar de locatie via 079-8885550.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kinderactiviteiten op vrijdagmiddag bij inZet in de zomervakantie