Gezond de zomer door

Centraal in de informatiebijeenkomst in PiëzoCentrum Palenstein staat het thema  “Gezond de zomer door!” Op maandag 27 juni geeft Annemieke de Bruijn, dietist Weten&Eten onder andere tips en adviezen over gezond barbecuen. Welke keuzes kun je maken: kies je voor vlees, vis of vegetarisch? Hoe kom je dan aan je dagelijkse portie groenten? En welke sauzen kunnen erbij? Hoe zit het met de hygiëne? Verder geeft zij informatie over ijsjes en dranken. Wat zijn goede keuzes?

De informatiebijeenkomst is van 09.15 -11.15 uur in PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253. De bijeenkomst is gratis en er is gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen tot 4 jaar.

Neem voor meer informatie contact op met Christine@stichtingpiezo.nl, 079-8887770

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?