Feestelijke afsluiting Voorleesexpress Zoetermeer

De VoorleesExpress van dit 9de seizoen zit er op. Het voorleesseizoen van de Zoetermeerse VoorleesExpress is, samen met alle betrokkenen, op feestelijke wijze afgesloten in basisschool de Meerpaal.IMG_1046De VoorleesExpress is een project waarbij kinderen met een taalachterstand wekelijks – gedurende een half jaar- thuis worden voorgelezen door enthousiaste vrijwilligers. Dit stimuleert de taalontwikkeling van kinderen, verrijkt de taalomgeving in huis en brengt mensen met elkaar in contact. Een leuke manier om elkaar te ontmoeten! Binnen het project wordt samengewerkt met de basisscholen, kinderopvangorganisaties en de bibliotheek Zoetermeer.

De voorbereidingen voor het 10 de voorleesseizoen van VoorleesExpress Zoetermeer zijn al weer in volle gang. In september hopen we minimaal 45 nieuwe gezinnen kennis te laten maken met de spannende wereld van boeken en verhalen! Meer weten? Neem contact op met Wieneke Crince Le Roy, projectleider VoorleesExpress bij Piëzo

Telefoonnummer: 06-11720398
E-mail: zoetermeer@voorleesexpress.nl