Gezocht PiëzoMaatjes

Het PiëzoMaatjes project is een programma waarbij vrijwillige maatjes, volwassenen begeleiden in een één op één contact of in een klein groepje. Maatjes worden gekoppeld op basis van een match. Samen stellen het maatje en de volwassenen een plan op met doelen voor de toekomst gemaakt.

Waar kan het maatje bij helpen?

• Vrijwilligerswerk en thuis: bijvoorbeeld structuur aanbrengen in activiteiten, sociale- en werknemersvaardigheden, hulp vragen, je netwerk inzetten, feedback leren geven.
  • Toekomst en talent: leren ontdekken waar je goed in bent, wat zijn je talenten en wat wil je voor jezelf in de toekomst.

Lijkt het je leuk om als PiëzoMaatje aan de slag te gaan?

Alle maatjes krijgen een trainingsprogramma aangeboden.

Je gaat aan de slag in een PiëzoCentrum of in de Ambachtenwerkplaats van Piëzo. Mensen werken daar aan hun toekomst en ontwikkelen tal van vaardigheden.

Een maatje ondersteunt hen hierbij.

Neem voor meer informatie contact op met Milou van Loenen, Projectleider PiezoMaatjes, via 06-11715238 of milou@stichtingpiezo.nl.

Fotograaf: Henk Leentfaar

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?