Gespreksleiders gezocht ‘Opvoeden Samen Aanpakken bijeenkomsten’

Voor het project “opvoeden Samen Aanpakken’ (OSA) zijn wij op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die als gespreksleider aan de slag willen gaan. Tijdens bijeenkomsten van OSA gaan ouders en opvoeders met elkaar in gesprek over opvoeden en opgroeien. Het delen van ervaringen en het beleven van (h)erkenning staan daarbij centraal.

De bijeenkomsten worden gehouden met groepen ouders en opvoeders op diverse locaties in Zoetermeer en worden geleid door getrainde, vrijwillige gespreksleiders.

Voordat je als gespreksleider wordt ingezet, krijg je een training.

Stichting Piëzo voert het project uit in samenwerking met Meerpunt informatie en advies.

Wil u zich aanmelden of meer weten over het project Opvoeden Samen Aanpakken, neem dan contact op met Wendy Moerman, coördinator OSA. Telefoon: 06-80055583, wendy@stichtingpiezo.nl. Website:  www.stichtingpiezo.nl