Gespreksgroepen voor ouders van te vroeg geboren kinderen

Piëzo en Langeland Ziekenhuis starten gespreksgroepen voor ouders van te vroeg geboren kinderen

Speciaal voor ouders van te vroeg geboren kinderen worden maandelijkse bijeenkomsten georganiseerd door stichting Piëz,o in samenwerking met het LangeLand Ziekenhuis. Elke laatste woensdag van de maand kunnen ouders van 9.15 tot 11.15 uur in PiëzoCentrum Buytenwegh met elkaar in gesprek gaan over onderwerpen waar men vragen over heeft of die men graag wil delen met de ander. Een maatschappelijk werker van het ziekenhuis is aanwezig en kan vragen beantwoorden en advies geven. Een getrainde, vrijwillige, gespreksleider van Piëzo leidt de bijeenkomsten. De eerste bijeenkomst start op woensdag 30 maart.
De bijeenkomsten zijn kosteloos en er is gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van nul tot vier jaar. Vooraf aanmelden is niet nodig.
Adres PiëzoCentrum Buytenwegh: Cesar Franckrode 62.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wieneke Crince als Roy, coördinator Opvoeden Samen Aanpakken, werkzaam bij stichting Piëzo.
Telefoon: 079-3229453 / 06-11720398 E-mailadres: wieneke@stichtingpiezo.nl.