Geniet van een gezonde lunch bij inZet Buytenwegh & De Leyens

Een gezonde maaltijd op tafel zetten lijkt tijdrovend en duur, maar bij Inzet Buytenwegh& de Leyens laten we graag zien dat je ook met minder tijd en geld gezond en lekker kunt eten. Elke woensdagmiddag kunt u aanschuiven bij onze lunch; dit betreft een gezonde èn goedkope lunch, bereid met zoveel mogelijk ingrediënten uit de moestuin. Elke week zal er ook weer een ander thema centraal staan op het gebied van gezonde voeding, zoals Rijk aan groente, Gezond én goedkoop, Voedselcombinaties en Eten uit de natuur. Daarnaast zorgt samen eten natuurlijk ook voor gezelligheid en verbinding. Als het weer het toelaat, zitten we in de binnentuin.

Lijkt het u leuk om een keer te komen lunchen? Meldt u dan aan bij Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl, 06-11715238.

De locatie van inZet Buytenwegh & De Leyens bevindt zich aan de César Franckrode 64. De lunch met thema duurt van 12:30 tot 14:30 uur en de kosten bedragen 3 euro, contant te voldoen of per ZoetermeerPas.

Computercursus voor beginners bij inZet Meerzicht

Architecten in gesprek met ouderen van het Vonkje

Piëzo Ambachtenwerkplaats maakt Rad van Fortuin voor Oranjestichting

Voedingsetiketten lezen – voorlichtingsbijeenkomst door een diëtist