Gastvrouwen en gastheren gezocht voor de avondschool inburgering

Enkele avonden per week volgen inburgeraars van de Zelfredzaamheidsroute (Z-route) taallessen op de locatie van Piëzo in Palenstein. Deze avondlessen worden geboden aan cursisten die overdag al werk of vrijwilligerswerk doen. Wij zijn op zoek naar leuke gastvrouwen en -heren voor deze lesavonden. Je ontvangt de cursisten bij binnenkomst, zorgt voorafgaand aan de les en tijdens de pauze voor koffie en thee en verricht overige werkzaamheden om de docenten en cursisten te ondersteunen. Alles natuurlijk voorzien van een praatje met de cursisten. Zo help je mee om de cursisten zich thuis te laten voelen, geef je ze de mogelijkheid tot extra taalcontact en leer je zelf ook veel nieuwe mensen kennen.

De avondlessen worden gegeven op maandagavond, dinsdagavond en donderdagavond van 18:30 tot 21:30 uur aan het Rakkersveld 253, 2722 BN Zoetermeer.

Heb je zin om een of meerdere avonden als vrijwillige gastvrouw of gastheer aan de slag te gaan? Neem dan contact op met Gioia Conte, gioia@stichtingpiezo.nl, 06-31687716.

De precieze werktijden en invulling van je werkzaamheden vinden in overleg plaats.

Maatschappelijke Diensttijd bij Piëzo

Burendag in Wijktuin Noordhove

Wethouder reikt voorleesdiploma’s uit bij de VoorleesExpress

Vier Burendag bij Piëzo en inZet