Fotografiecursus voor beginners

Op 27 november start bij inZet Buytenwegh een cursus fotograferen, speciaal voor beginners. Veel mensen hebben vaak een dure camera gekocht, op de automatische stand gezet en gebruiken de andere mogelijkheden niet. Bij deze cursus haal je je camera uit de automatische stand en leer je gebruikmaken van de vele mogelijkheden van je camera.

Je hoeft nog helemaal geen ervaring met fotografie te hebben om mee te kunnen doen. Wel dien je al in het bezit te zijn van een fotocamera. Deze cursus is niet geschikt voor fotografie met de mobiele telefoon. De cursus wordt gegeven door een enthousiaste vrijwilliger van Stichting Piëzo.

De cursus start op maandag 27 november en zal, afhankelijk van de voortgang van de deelnemers, bestaan uit 6 tot 8 workshops van twee uur. Tijdstip: 14:45 tot 16:45 uur.

Locatie: Cesar Franckrode 64. Deelname kost 4 euro per les. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Voor aanmelding of meer informatie kun je contact opnemen met Natalia Sadinska, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo via n.sadinska@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh