Extra handjes gezocht voor Wijktuin Noordhove

Met dit mooie voorjaarsweer zie je in Wijktuin Noordhove de natuur tot leven komen. Er is genoeg werk te doen nu het zaai- en plantseizoen gestart is. We kunnen daarom heel goed extra handjes gebruiken. Heb je groene vingers of wil je juist het tuinieren ontdekken; je bent van harte welkom! Wijktuin Noordhove (Da Sangalloruimte 10, 2728 MX Zoetermeer) is voor iedereen toegankelijk en heeft naast een gemeenschappelijke kruidentuin en de sociale groente- en bloementuin ook kleine volks- en schooltuintjes. De wijktuin heeft zinvolle dagbesteding, talentontwikkeling en ontmoeten als doel. Mooi is dat daarbij de opbrengst ten goede komt aan de mensen die dit hard kunnen gebruiken. Wil je meedoen en ervaren hoe leuk samen tuinieren is? Ook zijn er activiteiten in en om het centrum, zoals de gezamenlijke lunches met verse groenten en kruiden uit de tuin. Voor deze activiteiten zoeken we vrijwillige gastheren en -vrouwen. Is dit misschien iets voor jou? Kom eens langs, we vertellen je er graag meer over. Elke dinsdag, donderdag of vrijdag vanaf 9.00 uur staat de koffie klaar! Of neem voor meer informatie contact op met Odette Panneman, Sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, telefoon 06-36019137 of odette@stichtingpiezo.nl

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove