Energie besparen, stap voor stap

Wil je weten wat er in jouw huis nodig is om (extra) energie te besparen? Tijdens de online bijeenkomst ‘energie besparen’ maak je samen met ervaren energieconsulenten een rondgang door alle ruimtes in het huis. De focus ligt op energiebesparing in huis. Elke ruimte wordt uitvoerig besproken en zo kom je erachter wat je kunt doen om minder energie te verbruiken. In een uurtje ben je bijgepraat over slimme maatregelen die geld en comfort opleveren.

Doe je mee? Je bent van harte welkom bij de online bijeenkomst op maandag 25 januari (20.00 uur tot 21.00 uur) of vrijdag 29 januari (10.00 uur tot 11.00 uur). Aanmelden en meer informatie: Simone Langeveld, simone@stichtingpiezo.nl of 06-36573257.

Deelnemen aan de bijeenkomst is gratis. Na aanmelding ontvang je een link via de e-mail.

Zelf geïnteresseerd in het geven van een bijeenkomst ‘energie besparen’? Nodig uw buren en vrienden uit en vraag een digitale bijeenkomst aan bij Piëzo via simone@stichtingpiezo.nl of 06-36573257.