Drukbezochte Sint Academie in Oosterheem

Wel 163 kinderen uit Oosterheem hebben meegedaan aan de Sint Academie in de Oosterpoort en het PiëzoCentrum. Deze Academie was georganiseerd door Sport en Spel gemeente Zoetermeer, Piëzo en Kernkinderopvang. Kinderen hebben meegedaan aan sportieve- en creatieve workshops!

De kleine bijdrage die deelnemers aan entree betaalde, bracht ruim €250,00 op voor Stichting Jarige Job. Deze stichting zet zich in voor ruim 61.000 kinderen in Nederland die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat hier thuis niet de financiële middelen voor zijn. Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag thuis én op school! Studenten van Hogeschool Rotterdam hielpen bij de organisatie van deze activiteit.