Drukbezochte avond in Wijktuin Noordhove

De open avond in wijktuin Noordhove was druk bezocht. Vele vrijwilligers van de schooltuinen van de gemeente Zoetermeer en vrijwilligers van Piëzo hebben dit met elkaar georganiseerd. Er was dan ook veel leuks te doen en te beleven! Kinderen lieten vol trots hun schooltuintje aan hun (groot)ouders zien. Aan belangstellenden uit de buurt werd enthousiast verteld over de sociale moestuin en over de diverse activiteiten die hier overdag plaatsvinden. Meer dan vijftig kinderen maakten de speurtocht door de tuin, er werd volop geknutseld door jong en oud en bij het vuurtje werden er heerlijke broodjes afgebakken. Heel bijzonder en interessant was ook de uitleg van de imker die speciaal voor deze gelegenheid een bijenvolk had meegebracht.

Lijkt het je leuk om mee te doen met activiteiten of wil je je graag als vrijwilliger inzetten? Onder het genot van een kopje koffie/ thee vertellen we graag meer over de mogelijkheden. Bel voor meer informatie met Odette Panneman, sociaal cultureel werker van Piëzo in Wijktuin Noordhove op 06-36019137.

Heb je affiniteit met kinderen en lijkt het je leuk om op de woensdag als vrijwilliger te helpen bij de schooltuintjes, kom dan op woensdag tussen 9.00 een 15.00 uur eens langs.

Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10 in Zoetermeer.

Fotograaf: Willem Louman

Inspirerende lezing bij inZet Meerzicht over “genieten met een beperking”

Beter slapen – workshop door Indigo Preventie

Consulenten Duurzaam van Piëzo geven voorlichting op het Breed Armoede Overleg Zoetermeer