Doe mee met de Piëzo TalentenAcademie gezondheidszorg

Na de herfstvakantie start de Piëzo TalentenAcademie in de wijken Palenstein, Oosterheem, Buytenwegh en Meerzicht met ‘beroepen in de gezondheidszorg.’ Je leert welke beroepen er zijn in een ziekenhuis en je maakt kennis met een fysiotherapeut. Ook leer je van een echte voedingsdeskundige om een maaltijd te koken en wat het beroep inhoudt. Wil je alles over deze en nog veel meer beroepen leren? Doe dan mee aan de Piëzo TalentenAcademie.

De Piëzo TalentenAcademie is voor kinderen tussen de 9 en 14 jaar. Aanmelden kan via https://stichtingpiezo.nl/projecten/piezo-talentenacademie/. Voor vragen kan je terecht bij Jocelyn Heidweiller, 06 51948552 of talentenacademie@stichtingpiezo.nl.

Deelnemen aan de Piëzo TalentenAcademie is gratis. De activiteiten zijn elke week tot aan de kerstvakantie, dus negen weken totaal. Ze vinden na schooltijd plaats.

Bij de Piëzo TalentenAcademie leer je alles over beroepen en of jij dit beroep later ook kunt gaan uitoefenen. Gastdocenten komen bij ons op locatie vertellen over hun beroep en we gaan op werkbezoek bij bedrijven in de stad.

Fotograaf: Piëzo

Elke donderdag creatief bezig zijn bij Piëzo in Wijktuin Noordhove

De VoorleesExpress is op zoek naar voorlezers