Digisterker in PiëzoCentrum Meerzicht

Tegenwoordig regelt de overheid steeds meer via het internet. Het aanvragen van huurtoeslag of zorg, doorgeven van een verhuizing of een afspraak maken, alles moet de burger zelf online regelen. Dit is niet voor iedereen even makkelijk. Daarom biedt stichting Piëzo in samenwerking met de Bibliotheek Zoetermeer de cursus ‘Digisterker’ aan. Leer tijdens de cursus Digisterker werken met DigiD en websites van de overheid.

Door deelname aan deze cursus leer je om stap voor stap steeds meer zelf te regelen via internet. Je leert handige informatie te vinden en hoe je iets moet aanvragen bij bijvoorbeeld de gemeente Zoetermeer. Ook leer je wat de overheid allemaal al over je weet en worden MijnOverheid en de Berichtenbox behandeld. Er wordt tijdens de cursus veel geoefend.

Waar:                     PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21
Wanneer:              Donderdag 19, 26 september en 3, 10 en 17 oktober
Tijdstip:                  12.30 – 14.30 uur

Heeft u vragen over Digisterker of wilt u zich aanmelden? Neem dan contact op met Anouk Logtenberg via 06- 40537674 of anouk@stichtingpiezo.nl.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?