Deelnemers PiëzoMethodiek gestart met mbo2-opleiding

Deze week zijn maar liefst 20 deelnemers van de PiëzoMethodiek in Zoetermeer en Leiden gestart met de mbo-opleiding niveau 2. Alle deelnemers hebben de afgelopen tijd- via de PiëzoMethodiek- gewerkt aan hun persoonlijke ontwikkeling. De belangstelling voor de mbo2-opleiding is groot. Deze deelnemers doorlopen eerst de PiëzoMethodiek en de logische vervolgstap is een beroepsopleiding. Er wordt nauw samengewerkt met de gemeente Leiden en Zoetermeer en de vele stage-aanbieders.

Voor meer informatie over de opleidingen van Piëzo in Zoetermeer kunt u contact opnemen met Sandra Venhuizen; 06-52667817, sandra@stichtingpiezo.nl. Voor Leiden; Gioia Conte; 06-31687716, gioia@stichtingpiezo.nl.