De Piëzo TalentenAcademie biedt kinderen al vroeg de mogelijkheid om talenten en beroepen te ontdekken

Sommige kinderen weten al op jonge leeftijd wat ze willen worden en of ze daar talent voor hebben en andere kinderen hebben nog geen idee. Bij de Piëzo TalentenAcademie maakt dat niet uit, want alle kinderen van Zoetermeer (9-14 jaar) zijn daar welkom om kennis te maken met beroepen en met hun eigen talenten. Je komt beroepen tegen waar je nog nooit van gehoord hebt of je kunt nu eindelijk eens dat beroep ervaren waar je altijd al van droomde. Na elke schoolvakantie start er weer een nieuwe lessenserie met beroepen en talenten rondom een bepaald thema, dus je hoeft je nooit te vervelen.

Na de meivakantie starten we met beroepen in de gezondheidszorg en met beroepen rond het thema duurzaam & groen.

Kijk voor de locaties van de Piëzo TalentenAcademie en om je aan te melden op https://stichtingpiezo.nl/projecten/piezo-talentenacademie/.

Neem voor meer informatie contact op met talentenacademie@stichtingpiezo.nl.

De Piëzo TalentenAcademie is toegankelijk voor kinderen uit alle wijken van Zoetermeer. Deelname is gratis.