De Brede School begint weer

De zomervakantie is voorbij, de kinderen gaan weer naar school en dat betekent dat de Brede School activiteiten ook weer van start gaan. Vanaf september zullen medewerkers en vrijwilligers van Stichting Piëzo weer aanwezig zijn op twaalf basisscholen om een divers programma te verzorgen. Denk hierbij aan kooklessen, kluslessen, voorlezen en vele creatieve activiteiten in de open ateliers.

De Brede School is niet alleen een leerzame plek voor kinderen, maar ook een plek waar vrijwilligers binnen de PiëzoMethodiek zich kunnen ontwikkelen en hun talenten kunnen ontdekken. Van het plannen, voorbereiden en assisteren bij de activiteiten tot het zelfstandig begeleiden van een groep kinderen.

Door de sluiting van de scholen en de daaropvolgende maatregelen konden de Brede School activiteiten helaas een tijdje niet doorgaan. De vrijwilligers hebben dan ook extra veel zin om nu weer aan de slag te gaan. Lijkt het jou ook leuk om een bijdrage te leveren aan zowel de ontwikkeling van kinderen als aan je eigen ontwikkeling? Neem dan contact op met Wendy Moerman, via wendy@stichtingpiezo.nl of 06-80055583.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove