Computercursus voor beginners in PiëzoCentrum Oosterheem

Wil je de beginselen van het werken met een computer leren? Doe dan mee een de computercursus voor beginners in PiëzoCentrum Oosterheem. Vanaf donderdag 3 september tot en met donderdag 22 oktober leer je wekelijks hoe te werken met bijvoorbeeld de muis en verschillende computerprogramma’s. De cursus op donderdag is van 09.15 uur tot 11.15 uur en kost 40 euro. Dit kan contant betaald worden of met de Zoetermeerpas. Opgeven voor deze cursus is noodzakelijk. Gratis kinderoppas voor kinderen van 0 tot 4 jaar is aanwezig.

Neem om je op te geven en voor meer informatie contact op met Natalia Sadinska via 06-46863212, natalia@stichtingpiezo.nl.