Consulenten Duurzaam van Stichting Piëzo aanwezig bij Informatiepunt Energie in het Forum

Ook in december is het Informatiepunt Energie in het Forum (Stadhuisplein 1) op zaterdagochtend geopend. De consulenten duurzaam van Piëzo zijn daar van 10:00 tot 12:00 uur aanwezig om al uw vragen te beantwoorden op het gebied van energie, besparen en verduurzaming.

De consulenten duurzaam van Piëzo zijn er voor iedereen, maar vooral voor huurders en inwoners met een lager inkomen. De adviezen gaan met name over toepassing van kleine maatregelen (zoals radiatorfolie en tochtstrippen) en hoe u met kleine aanpassingen in gedrag toch meer kunt besparen dan u denkt.

De energieambassadeurs van DEZo zijn ook aanwezig en richten zich vooral op de huiseigenaren. Zij geven advies over duurzaam en energiezuinig wonen en wat voor uw huis passende maatregelen zijn (zoals isoleren, ventileren, verwarmen, koelen).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Stichting Piëzo via info@stichtingpiezo.nl of een bezoek brengen aan de website www.dezo.eu