Computerles van start vanaf september inZet Meerzicht

Wil jij de beginselen van het werken met een computer leren? Doe dan mee aan de cursus computeren voor beginners bij inZet Meerzicht. Vanaf woensdag 8 september 2021 leer je 8 weken lang hoe te werken met bijvoorbeeld de muis en verschillende computerprogramma’s, zoals hoe werk je met Windows. De cursus wordt gegeven op woensdagmiddagmiddag van 12.30 – 14.30 uur en kost 4 euro per les. Dit kan contant betaald worden of met de Zoetermeerpas.  Tijdens de lessen wordt er uit het boek gewerkt Windows 10, dit boek kunt u aanschaffen tijdens u eerste les. De kosten hiervan zijn 20,-. Dit kan contant betaald worden of met de Zoetermeerpas. Opgeven voor deze cursus is noodzakelijk. Neem om je op te geven en voor meer informatie contact op met Gioia Conte via 06-31687716, gioia@stichtingpiezo.nl.
Locatie: Uiterwaard 21, 2716 VA Zoetermeer.
Fotograaf: Piezo