Burendag in Wijktuin Noordhove

Vrijdag 27 september ben je van harte welkom op burendag bij Piëzo in Wijktuin Noordhove. De tuin is die dag geopend van 9:00 tot 16:00 en vrijwilligers die wekelijks actief zijn in de tuin leiden je graag rond. Tussen 13:30 en 16:00 uur zijn er workshops te volgen. Zo kunnen volwassenen meedoen met het vouwen van egelslaapzakjes en kunnen kinderen na schooltijd meedoen met een leuke, creatieve activiteit.

Ook wordt verse soep met kruiden uit de Wijktuin geserveerd. Deelname is gratis.

Kom gezellig langs en ontmoet je buren. De koffie, thee of limonade staat klaar.

Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10. Vooraf aanmelden hoeft niet, je kunt de gehele dag binnenlopen. Wil je wel meer informatie? Dan kun je contact opnemen met Odette Panneman, Sociaal cultureel werker, odette@stichtingpiezo.nl 06-36019137.

Fotograaf: Leon Koppenol

Maatschappelijke Diensttijd bij Piëzo

Wethouder reikt voorleesdiploma’s uit bij de VoorleesExpress

Vier Burendag bij Piëzo en inZet