Bruidspaar Femke en Frits bij PiëzoCentrum Meerzicht

Donderdag 11 juni 2015 kwamen Femke Boerkamp, sociaal cultureel werker van PiëzoCentrum Meerzicht, en haar bruidegom Frits van Muiden langs bij het PiëzoCentrum tijdens hun huwelijksdag. Het bruidspaar werd om 13.30 uur ontvangen door vele vrijwilligers, deelnemers en collega’s. Er was een waar feest voorbereid onder leiding van Linda Schlaman, stagiaire in het PiëzoCentrum. Femke en Frits werden voor de deur opgewacht door kindjes van de kinderoppas, die feestelijk versierde bogen vasthielden. Daarna werd het bruidspaar ontvangen in de grote zaal, waar zij luisterden naar verschillende (muzikale) voordrachten en cadeautjes en een prachtig boek met bijdragen van betrokkenen bij Piëzo ontvingen. Speciaal voor het bruidspaar waren ook hapjes gemaakt en werd er Arabische thee geschonken.

150611_femke_frits_bruiloft

Fotograaf: Stephanie van den Berg