Blije gezichten bij diploma-uitreiking mbo 1 en 2

Blije gezichten van de twintig deelnemers die via Piëzo en mboRijnland hun diploma in ontvangst namen. De deelnemers kregen hun welverdiende mbo 1-diploma dienstverlening en zorg of mbo 2-diploma dienstverlener uit handen van wethouder onderwijs Jan Iedema. Gestimuleerd door docenten en vrijwillige stage- en huiswerkbegeleiders wist de groep de opleiding succesvol af te ronden. De deelnemers combineerden school met praktijkstages bij organisaties in de wijk en bij bedrijven.

De opleiding werd verzorgd door mboRijnland en Piëzo. Werkbedrijf De Binnenbaan zorgde voor het toeleiden van deelnemers en het les-en boekengeld.

Voor meer informatie over deze opleiding kunt u contact opnemen met Sandra Venhuizen: 06-52667817, sandra@stichtingpiezo.nl.