Beschilderen van houten, handgemaakte producten bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Wil je jouw creatieve talent inzetten en bijdragen aan een duurzaam project? Kom dan helpen om onze handgemaakte, houten producten te beschilderen met acrylverf. In onze houtwerkplaats maken we unieke producten van circulaire materialen die nog een kleurrijke, persoonlijke touch nodig hebben. Jij kunt ons helpen dit af te maken in een gezellige, sociale omgeving.

Iedere maandag en dinsdagmiddag van 12:30 tot 14:30 uur ben je van harte welkom om aan te sluiten. Of je nu ervaren bent met schilderen of voor het eerst een penseel vasthoudt, iedereen kan meedoen!

Door samen te werken aan deze duurzame producten, draag je bij aan het hergebruik van materialen èn het creëren van unieke, kleurrijke stukken.
Deze workshops zijn open voor iedereen, ongeacht je ervaring. Beginners krijgen begeleiding om de basistechnieken van acrylverf te leren, terwijl gevorderden de kans krijgen om hun creatieve vrijheid te benutten en de producten een eigen unieke uitstraling te geven. En het mooiste? Je werkt in een ontspannen, sociale omgeving waar plezier en creativiteit centraal staan.

Piëzo Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25 (Buytenwegh), elke maandag- en dinsdagmiddag van 12:30 tot 14:30 uur. Deelname is gratis.
Wil je je aanmelden of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Nicoline Schol via n.schol@inzet-indewijk.nl of bel 079-8881928.
De activiteiten in de Houtwerkplaats maken onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.
Onderschrift foto: Help mee met het beschilderen van houten, handgemaakte producten in de Piëzo Ambachtenwerkplaats en benut je creatieve talent – foto Stichting Piëzo.

Taalvrijwilliger bij de Zelfredzaamheidsroute

Workshops creatieve fotografie

Creatieve vrijdagmiddag voor kinderen en ouders bij inZet Centrum

Havermoutkoekjes met kaneel – Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh