Beschilderen houten producten in de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Ben jij handig met verf en kwast en heb je leuke en creatieve ideeën om onze houten producten op te sieren? Dan verwelkomen wij je graag als vrijwilliger bij ons schilderteam. In de Piëzo Ambachtenwerkplaats worden door vrijwilligers wekelijks veel houten producten vervaardigd, zowel in opdracht van organisaties in de stad als voor de verkoop in onze Upcycle Store. Bij diverse producten kan een likje verf net de finishing touch geven, denk bijvoorbeeld aan een gekleurd dakje voor een vogelhuisje.

Heb je belangstelling om te komen helpen en om tegelijkertijd andere mensen te ontmoeten? De schilders komen elke dinsdagmiddag van 12:30 tot 14:30 uur samen.

Adres: Teldersrode 25 (winkelcentrum Buytenwegh).

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Milou van Loenen, m.vanloenen@inzet-indewijk.nl, 06-11715238.

De activiteiten van de houtwerkplaats maken onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie maken kennis met het beroep van Gids

Muizenhotels maken in de zomervakantie

Relaxt de zomer door – Workshop door Indigo Preventie

Inburgeraars oefenen geleerde woorden en zinnen in de supermarkt