Behangen, laminaat leggen en tegelen leer je in de Ambachtenplaats

Neem deel aan workshops ‘klussen in huis’

Hoe kan ik een lamp aansluiten? Wat is er allemaal nodig om te behangen of om een nieuwe vloer te leggen? Dit en nog veel meer komt aan bod tijdens de workshops ‘klussen in huis’. De vrijwilligers van de AmbachtenWerkplaats staan klaar om aan mensen het praktische klussen in huis aan te bieden. Ook kunnen op verzoek specifieke onderwerpen behandeld worden. De workshops worden uitgevoerd samen met een leermeester van HABO GWW.

Naast het leren klussen wordt ook aandacht besteed aan het gebruik en omgaan met gereedschap.

Deelname aan de workshop kost 3 euro per keer, contact te betalen of tegen inlevering van ZoetermeerPas cheque 3, 4, 5 of 6. De workshops worden op verschillende dagen gegeven.

Naast de workshops ‘klussen in huis’ zijn in de Ambachtenwerkplaats ook andere workshops te volgen zoals fietsen repareren, kleding repareren en/of zelf maken, elektra en weven.

Loop voor meer informatie binnen in de Ambachtenwerkplaats (Vrouwenhuiswaard 7) of neem contact op met Femke Boerkamp via 079-8881928. Of mail naar femke@stichtingpiezo.nl

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove