Begeleiders gezocht voor Studieplekken voor kinderen bij Piëzo

Op diverse locaties in Zoetermeer verzorgen wij studieplekken voor kinderen vanaf groep 4 van de basisschool tot en met de eerste klas van de middelbare school. Deze Studieplekken zijn er voor kinderen die om verschillende redenen thuis geen mogelijkheid hebben om zelfstandig of met behulp van ouders aan hun huiswerk te werken. Wij bieden deze kinderen een rustige plek om te werken, met de nodige hulp en aandacht van onze vrijwilligers. Op deze manier kunnen zij, net als hun klasgenootjes, ook hun huiswerk maken.

Lijkt het jou leuk om deze kinderen te helpen? Dan verwelkomen we je graag als vrijwillige begeleider op één van onze studieplekken. Voor meer informatie of om je aan te melden, kan je contact opnemen met Wendy Moerman, via wendy@stichtingpiezo.nl of 06-80055583.