Architectuur- en natuurwandeling op Burendag in Palenstein

Op vrijdagmiddag 24 september wordt er door en voor de bewoners van Palenstein (en andere geïnteresseerden) Burendag georganiseerd met een architectuur- en natuurwandeling door de wijk Palenstein. Deze wandeling is uitgezet door Simone Langeveld van het Architectuurpunt van de gemeente Zoetermeer en wordt begeleid door bewoners Thea van der Vlist en Vincent Snels . Tijdens deze wandeling kunnen bewoners ervaring en kennis opdoen over deze in transitie groeiende wijk. Na afloop worden de bewoners uitgenodigd om onder het genot van koffie, thee en wat lekkers met elkaar na te praten over nieuwe ontdekkingen en ontmoetingen.

Het startpunt van de wandeling is de locatie inZet Centrum aan het Rakkersveld 253. De gehele activiteit duurt van 14:00 tot 16:30 uur. De van toepassing zijnde coronamaatregelen zullen gehanteerd worden. Aan de deelname zijn geen kosten verbonden.

Deze gezellige en leerzame Burendag wordt gefinancierd door het Oranje Fonds en gefaciliteerd door Stichting Piëzo onder inZet.

Neem voor meer informatie en aanmelding contact op met  Christine Advokaat, christine@stichtingpiezo.nl of 06 46866491.

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum

Een egelhuisje van de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de winnaar Landelijke Opschoondag